Nissan City Hub - nowy sposób na zakup samochodu?

Nissan Polska donosi, że w Paryżu odbyła się inauguracja Nissan City Hub. Jest to centrum sprzedaży, w którym internotowo-multimedialna otoczka ma sprzyjać procesowi zakupu samochodu, co pokazane zostało w filmiku promocyjnym na przykładzie Nissana Leaf’a. 

Leon Dorssers, wiceprezes ds. globalnej sprzedaży i sprzedaży detalicznej w Nissan Motor powiedział: „Otwarcie Nissan City Hub stanowi nowy krok w naszej globalnej strategii handlowej, wykorzystującej ecommerce i nowe technologie mobilne w celu poprawy doświadczeń klientów zarówno w Internecie, jak i poza nim.

Tłumacząc to na prosty język: chodzi o integrację multimediów i internetu z ekspozycją i sprzedażą pojazdów. W paryskim Nissan City Hub powierzchnia ekranów i wyświetlaczy wynosi 88 m2. Na tym polega „une nouvelle façon d'acheter votre voiture”, czyli nowy sposób na zakup auta.

W komunikacie prasowym czytamy także: „Według badania Bain & Company 2017, w 50% przypadków zakup samochodu rozpoczyna się w Internecie, a 60% konsumentów wybiera markę, model i cenę jeszcze przed przyjściem do salonu.”

To ciekawe, że coraz więcej osób wybiera auto, bez zrobienia nim jazdy próbnej. Nissan w City Hub nie każe jednak klientom testować Leaf’a na komputerowym symulatorze, umożliwiając tradycyjną jazdę, realnym pojazdem, po zwykłej ulicy.

Tekst: Marek Pluciński