Toyota z nową gamą pojazdów użytkowych, w tym elektrycznych

Toyota ogłosiła ambitny plan rozwoju na rynku pojazdów użytkowych. By sprostać temu wyzwaniu, zostanie poszerzona gama modelowa oraz wprowadzona zostanie nowa marka – Toyota Professional.

Szersza gama pojazdów

Toyota PROACE CITY trafi do sprzedaży na początku 2020 roku, dołączając do gamy pojazdów użytkowych Toyoty, do której należą van PROACE oraz niezniszczalny pick-up Hilux. PROACE CITY będzie nowym, konkurencyjnym graczem na rynku kompaktowych vanów, który rozszerzy produktowy zasięg Toyoty do ponad połowy polskiego rynku pojazdów użytkowych. Samochód jest praktyczny, ma doskonałą ładowność i może przewozić długie przedmioty – to jeden z niewielu modeli tego segmentu, mieszczących dwie europalety. (Więcej szczegółów dotyczących nowej linii modelowej dostępnych jest tutaj.)

Elektryfikacja modeli PROACE i PROACE CITY

W związku ze zmianami klimatycznymi i obawami o czystość powietrza w wielu europejskich miastach wprowadzane są przepisy dotyczące niskiej emisji spalin. Ma to wpływ na priorytety i wymagania klientów pojazdów użytkowych, zwłaszcza prowadzących działalność w miastach. By sprostać tym oczekiwaniom, Toyota we współpracy z Grupą PSA wprowadzi elektryczne wersje modeli PROACE i PROACE CITY, które znajdą się w sprzedaży odpowiednio w 2020 i 2021 roku.

Toyota Professional

Ofensywa produktowa Toyoty jest odpowiednią okazją do rozpoczęcia nowej strategii dla rynku pojazdów użytkowych pod marką Toyota Professional. Ta inicjatywa pozwoli jeszcze lepiej skupić się na klientach pojazdów użytkowych. Dodatkowo Toyota wprowadzi nową strategię dla sieci sprzedaży, by zapewnić wyspecjalizowaną obsługę klienta. Wiąże się z tym przebudowa części salonów w centra sprzedaży pojazdów użytkowych z wykwalifikowanym personelem.

Ekspansja i elektryfikacja pojazdów użytkowych oferowanych przez Toyota Motor Europe będzie wspierana przez nową markę, Toyota Professional. To potwierdza zaangażowanie Toyoty na rzecz powiększającej się grupy klientów pojazdów użytkowych, by wraz z wyspecjalizowaną siecią dealerską zapewnić odpowiednią obsługę klienta” – powiedział Matt Harrison, wiceprezes Toyota Motor Europe.