Nowy PEUGEOT 308, który znalazł się w finale konkursu Car of the Year 2022, jest już w Polsce.
Ten najnowszy model spod znaku lwa można zarówno obejrzeć w salonach sprzedaży, jak i umówić się na jazdę testową, między innymi w czasie Dni Otwartych, organizowanych w dniach 14-15.01 oraz 21-22.01.
Rusza też multimedialna, ogólnopolska kampania reklamowa promująca nowego PEUGEOT 308, która pojawi się miedzy innymi w telewizji, internecie, prasie, radiu oraz na billboardach. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, natomiast materiały kreatywne zostały przygotowane przez OPEN, w którego skład wchodzą Energy BBDO Warszawa i EG+.
Nowy PEUGEOT 308 HYBRID wyrazem nowej tożsamości marki
Nowy PEUGEOT 308 jest pierwszym samochodem seryjnym prezentującym nowe logo – symbol nowej tożsamości marki. W ramach rozpoczynającej się kampanii reklamowej nowe logo zostanie wyświetlone na jednym z najwyższych budynków w Warszawie – Warsaw Spire.
Nowy PEUGEOT 308 przyciąga uwagę wyrazistą i zmysłową stylistyką z nowym logo marki, a także zachwyca zaawansowanymi technologiami i doskonałymi parametrami. Zarys jego świateł Full LED ma charakterystyczny dla marki kształt: z przodu w formie pionowej linii, z tyłu w kształcie trzech ostrych kresek.