W poszukiwaniu inspiracji i ambitnej wymiany opinii z liderami i wizjonerami różnych obszarów społeczeństwa, BMW Group nawiązuje współpracę z jednym z najważniejszych aktorów amerykańskiego kina.
Christoph Waltz będzie odtąd współtworzył markę premium BMW. Na rozpoczęcie współpracy Waltz odegrał główną rolę w prezentacji stylistycznej BMW iX. Przyszłościowy model BMW Group świętował swoją premierę podczas #NEXTGen 2020. To kilkudniowe, w pełni cyfrowe wydarzenie jest transmitowane na stronie www.bmw.com/NEXTGen.
W tym roku podczas #NEXTGen BMW Group oferuje nie tylko perspektywę na indywidualną mobilność przyszłości, ale również ekscytujący wgląd w proces rozwoju modeli i technologii, którymi firma znacząco napędza i kształtuje obecną transformację przemysłu motoryzacyjnego. Aby lepiej zrozumieć potrzeby, życzenia i trendy przyszłości, BMW Group współpracuje z awangardowymi i kreatywnymi osobistościami z tak różnych dziedzin jak technologia komputerowa i e-sport, moda i sport, ekologia i nauki społeczne, a także muzyka, film i inne dziedziny kultury.
Współpraca z Christophem Waltzem, nagrodzonym Oscarem za swoje role w filmach „Bękarty wojny” (2009) i „Django” (2012), została zainicjowana przez Olivera Zipse, prezesa zarządu BMW AG. Zaprosił on aktora do krytycznego dialogu z projektantami, twórcami technologii i ekspertami strategicznymi BMW Group. W centrum uwagi pozostawała stylistyka BMW iX, obecne dziedziny innowacji BMW Group oraz warunki ramowe dla rozwoju indywidualnej mobilności przyszłości.
— Rozmowy, które odbyliśmy z Christophem Waltzem w okresie poprzedzającym #NEXTGen 2020 na temat technologii przyszłości, zmian społecznych i przyszłego znaczenia radości z jazdy, były bardzo inspirujące. Z otwartością, pragmatyzmem i pewną niecierpliwością ukazał nam on przy tym nowe perspektywy. Cieszę się, że podczas naszej współpracy Christoph Waltz będzie nieustannie rzucał nam wyzwanie swoimi myślami i pomysłami — mówi Oliver Zipse.
Jeśli chodzi o samochody, Christoph Waltz ceni sobie najwyższą jakość, precyzję technologiczną i dbałość o szczegóły. Ma przy tym przede wszystkim na uwadze zrównoważony charakter i wysoką jakość, a tym samym trwałość produktów. Aktor bardzo interesuje się również ekologicznym aspektem zrównoważonej technologii napędu oraz ochroną klimatu i zasobów naturalnych. W związku z tym z dużym zainteresowaniem śledzi postępy w dziedzinie elektromobilności.
Christoph Waltz obserwuje najnowsze trendy w dziedzinie elektromobilności, łączności sieciowej i zautomatyzowanej jazdy, a także związaną z nimi międzynarodową konkurencję. — Cieszę się z każdego nowego impulsu technologicznego, który pochodzi nie z Doliny Krzemowej, a z Europy, i chciałbym, aby było ich więcej — mówi aktor. — To, co w tej dziedzinie zobaczyłem w BMW, zrobiło na mnie wielkie wrażenie. BMW to firma o bogatej tradycji, ale jednocześnie niezwykle przyszłościowa.