Wraz z wprowadzeniem Citroena E-Jumpy Hydrogen marka oferuje najszerszą gamę samochodów zelektryfikowanych, by zaspokoić potrzeby użytkowników biznesowych
Dzięki połączeniu akumulatora z wodorowym ogniwem paliwowym Citroën ë-Jumpy Hydrogen uzyskuje większy zasięg w trybie napędu elektrycznego bez zmniejszenia ładowności i pojemności pojazdu.
Ponad 400 km zasięgu i tankowanie wodoru w czasie krótszym niż 3 minuty – Citroën ë-Jumpy Hydrogen daje przedsmak elektrycznego samochodu dostawczego przyszłości.
W 2021 roku cała gama samochodów dostawczych marki Citroën będzie zelektryfikowana, w tym takie modele jak już jeżdżący po drogach ë-Jumpy oraz My Ami Cargo, ë-Berlingo Van, ë-Jumpy Hydrogen i ë-Jumper, które pojawią się w drugim półroczu.
W ten sposób Citroën pokazuje swoją zdolność do oferowania nowoczesnych rozwiązań, zaawansowanych technologicznie i przystępnych cenowo, by sprostać różnorakim sposobom użytkowania pojazdów i zróżnicowanym potrzebom mobilności klientów. Bardziej niż kiedykolwiek Citroën pozycjonuje się jako marka, która spełnia oczekiwania klientów biznesowych.
„ë-Jumpy Hydrogen uzupełnia naszą gamę lekkich samochodów dostawczych. Jego konstrukcja, w której połączono działanie ogniwa paliwowego i akumulatora pozwala na wykorzystanie najlepszych cech obu tych technologii. Zintegrowanie poszczególnych części i podzespołów było starannie przemyślane i wykonane tak, by ich rozmiary nie zmniejszyły pojemności pojazdu, co jest istotnym parametrem dla użytkowników nabywających samochody tego segmentu. ë-Jumpy Hydrogen spełnia potrzeby klientów biznesowych i jest odpowiedzią na zróżnicowane sposoby użytkowania, a jednocześnie pozwala na korzystanie z zasięgu ponad 400 km przy zminimalizowanym wpływie temperatury zewnętrznej na zasięg, a także z krótkiego czasu ładowania wynoszącego tylko 3 minuty oraz z możliwości odzyskiwania większej energii podczas zwalniania” – powiedziała Laurence Hansen, dyrektora ds. produktu i strategii marki Citroën.