Mazda Motor Poland świętuje kolejny sukces swojego pierwszego elektrycznego modelu – kompaktowego SUV-a MX-30, który został uhonorowany tytułem Kobiecy Samochód Roku 2020 w 14. edycji plebiscytu Superprodukt organizowanego przez redakcję miesięcznik Świat Kobiety.
Mazda MX-30 zdobyła uznanie jurorek, które wybrały najlepsze produkty spośród niemal 200 propozycji zgłoszonych w 8 kategoriach. Jak wskazują organizatorki konkursu najważniejsze kryteria, jakimi podczas obrad kieruje się jury, to: jakość, użyteczność i estetyka.
„Mazda MX-30 spełnia te wymagania oferując dodatkowo napęd elektryczny, całkowicie bezemisyjny, przyjazny środowisku naturalnemu.” – komentuje Szymon Sołtysik, PR Manager Mazda Motor Poland. „Cieszymy się, że kobiety doceniają zarówno wygodę prowadzenia, jak i przydatność systemów pokładowych oraz estetykę i jakość wykonania pojazdu na poziomie marek premium, a przy okazji doceniają wykorzystanie materiałów pochodzących z recyklingu w detalach wykończenia MX-30. Dowodem na popularność elektrycznej Mazdy wśród kobiet jest fakt, że ich udział wśród klientów w Polsce sięga 25%” – dodaje Sołtysik.
Ceny elektrycznej Mazdy MX-30 zaczynają się od 142 900 zł za bogato wyposażoną wersję Kai, która w standardzie oferuje m.in. kolorowy wyświetlacz head-up na przedniej szybie, reflektory LED, aktywny tempomat, pakiet systemów bezpieczeństwa iActivsense, kamerę cofania, nawigację satelitarną czy interfejs Apple Car Play/Android Auto.
Superprodukt to konkurs organizowany przez miesięcznik „Świat Kobiety” od 14 lat. Co roku cieszy się on uznaniem zarówno czytelniczek, jak i producentów i dystrybutorów produktów dostępnych na polskim rynku. W tym roku zgłoszonych zostało niemal 200 kandydatów w 8 kategoriach. Spośród nich jurorki konkursu, redaktorki i czytelniczki „Świata Kobiety” wybrały 63 najlepszych.