Elektryczny Citroën ë-Jumper to samochód dostawczy, który zapewnia użytkownikom wszystkie atuty wersji napędzanej silnikiem spalinowym oraz korzyści typowe dla pojazdów elektrycznych.
To idealny partner w pracy dla klientów z różnych branż, dopasowany do ich wymogów. Największe atuty Citroëna ë-Jumpera to:
– Wszechstronność: idealny samochód dostawczy na większość tras, który może wjechać do stref ograniczonego dostępu, dwa warianty pojemności akumulatora, które zapewniają zasięg do 340 km (najlepszy w klasie zgodnie z protokołem WLTP).
– Elektryczny napęd zapewnia płynną i cichą jazdę oraz niższe koszty użytkowania.
– Elastyczna gama, dopasowana do indywidualnych potrzeb: 4 wersje (furgon, podwozie z pojedynczą kabiną, podwozie z podwójną kabiną, platforma z kabiną), cztery długości i trzy wysokości.
– Uniwersalny: idealny do przewozu ciężkich ładunków. Ładowność do 1 590 kg, pojemność do 17m3, dwie opcje DMC (dopuszczalna masa całkowita), które umożliwiają załadunek do 4 ton.
– Aż osiem praktycznych technologii wykorzystywanych podczas codziennej jazdy.
Zamówienia na nowy, elektryczny model ë-Jumper są już przyjmowane. Ceny zaczynają się 258 100 zł netto.
ë-Jumper to drugi po modelu ë-Jumpy zelektryfikowany samochód dostawczy z gamy Citroëna. Po premierze furgonu ë-Berlingo w styczniu 2021 roku, wszystkie samochody użytkowe marki zostaną zelektryfikowane.
01 – Ë-JUMPER: IDEALNIE DOPASOWANY DO CODZIENNYCH POTRZEB PROFESJONALISTÓW
ELEKTRYCZNY NAPĘD. KTÓRY PODNOSI POZIOM KOMFORTU
DWA WARIANTY ZASIĘGU – NAJLEPSZY W KLASIE
ë-Jumper dopasowuje się do potrzeb klienta i daje mu możliwość wyboru jednego z dwóch wariantów pojemności akumulatora. Dzięki temu użytkownik zamawia pojazd, który doskonale wpasuje się w jego działalność, bez względu na to, czy będzie wykorzystywany do dojazdu na teren budowy czy do realizacji dostaw. Akumulator trakcyjny został pomysłowo umieszczony pod podłogą, aby nie zajmować miejsca we wnętrzu, co czyni go najlepszym samochodem dostawczym w swojej klasie.
– Akumulator litowo-jonowy o pojemności 37 kWh i zasięgu 200 km w cyklu WLTP, dostępny w wersjach nadwozia L1 i L2.
– Akumulator litowo-jonowy o pojemności 70 kWh i zasięgu 340 kg w cyklu WLTP, dostępny w wersjach nadwozia L2S, L3 i L4.
Akumulator trakcyjny jest objęty gwarancją na minimum 70% jego pojemności (certyfikat stanu akumulatora jest wydawany po każdym przeglądzie) na okres 8 lat lub 160 tys. km.