Tym samym Hyundai otwiera nowy rozdział w erze zelektryfikowanej mobilności, umacniając swoją pozycję lidera w tym obszarze. Pod marką IONIQ, Zgodnie z wizją Postępu dla ludzkości, Hyundai zamierza oferować Klientom doświadczenie jazdy samochodem elektrycznym, dopasowane do nowoczesnego stylu życia, z zastosowaniem nowych technologii z zakresu łączności.
W submarce IONIQ Hyundai wykorzysta swoje wiodące w branży know-how z obszaru produkcji pojazdów elektrycznych. W ciągu najbliższych czterech lat firma Hyundai wprowadzi trzy nowe modele, a następnie kolejne, jeszcze bardziej innowacyjne. Utworzenie submarki IONIQ jest odpowiedzią na szybko rosnący popyt na rynku i ma przyspieszyć realizację planów Hyundaia, by stać się liderem światowego rynku pojazdów elektrycznych.
Submarka IONIQ połączy możliwości pojazdu elektrycznego, takie jak ultraszybkie ładowanie, przestronne wnętrze i zasilanie bateryjne, z przyszłymi innowacjami: designem, technologiami i usługami. Dzięki temu chwile spędzone w samochodzie i poza nim, zapewnią bezproblemową podróż.
Submarka IONIQ zmieni podejście do obsługi Klientów, wybierających pojazdy elektryczne. Dzięki nowym usługom łączności, będziemy oferować zelektryfikowane doświadczenie, wpisujące się w ekologiczny styl życia. powiedział Wonhong Cho – Wiceprezes i Dyrektor ds. Globalnego Marketingu Hyundai Motor Company
Nowa odsłona IONIQ
Hyundai po raz pierwszy użył nazwy IONIQ, która łączy słowa ion czyli jon z unique czyli wyjątkowy, ogłaszając projekt IONIQ – długoterminowy projekt badawczo-rozwojowy dotyczący mobilności przyjaznej dla środowiska. Bazując na tym projekcie, w 2016 roku Hyundai wprowadził pojazd o nazwie IONIQ, pierwszy i jedyny model na świecie oferujący do wyboru trzy opcje zelektryfikowanego układu napędowego w ramach jednego nadwozia – hybrydowy, hybrydowy plug-in i elektryczny. W kolejnym kroku submarka IONIQ oddaje coraz większe zaangażowanie Hyundaia w zrównoważony rozwój oraz innowacje i odegra kluczową rolę w osiągnięciu przez firmę celów z obszaru czystej mobilności.
Submarka IONIQ stanie się synonimem równowagi dla czystej mobilności, łącząc przyjazne dla środowiska produkty z rozwiązaniami łączności, dopasowanymi do nowoczesnego stylu życia dzisiejszych pokoleń.
Hyundai świętował premierę IONIQ, zmieniając London Eye w wielką literę „Q” za pomocą świateł tuż przed oficjalnym ponownym otwarciem tej słynnej atrakcji.
To pierwsze wydarzenie w ramach kampanii promującej submarkę IONIQ pod hasłem I’m in charge.
Ponieważ tętniące życiem miasto Londyn zatrzymało się podczas pandemii COVID-19, Hyundai wprowadził nową energię do miasta, oświetlając i ponownie uruchamiając jedną z najbardziej charakterystycznych atrakcji.
Ogłaszając pojawienie się submarki IONIQ, instalacja świetlna Hyundaia zwiastuje nową erę zelektryfikowanej mobilności.